Что нужно знать о порядке самостоятельной покраски автомобилей
Покраска машины — это творческий процесс, однако в котором существует определенная последовательность действий. Придерживаясь ее, вы приближаетесь к успеху, и наоборот. Каков же этот порядок?
Каждый автомаляр в процессе покраски действует так, как ему удобно. Но есть наиболее продуманная схема полной покраски машины, которая гарантирует отличный результат. Именно с этой схемы лучше начинать новичку.
Наприклад, візьмемо акрилову фарбу. Отже, припустимо машина повністю готова до фарбування: в пульверизаторе вже залита фарба, а компресор накачав достатній тиск. Першим ділом треба фарбувати отвори кузова. Почати можна з рухового відсіку і по колу фарбувати всі отвори (при гарній покриваності 2-3 шару буде достатньо).
Після невеликої паузи для сушіння (15-20 хвилин), слід переходити до зовнішньої частини машини. Далі, послідовність забарвлення деталей буде наступною:
- Дах
- Передні крила;
- Капот;
- Ліві передні і задні двері;
- Праві передні і задні двері;
- Задні крила;
- Кришка багажника.
Що стосується бамперів, то їх зручніше зняти з машини і пофарбувати окремо. Запропонований порядок дій найбільш універсальний, завдяки якому фарба плавно розтікається по всій машині і не залишає патьоків. Схема забарвлення досить логічна і не дозволяє заплутатися між фарбованими і некрашеными деталями на наступних шарах.
Все пізнається в порівнянні, тому не варто зупинятися на одному порядку забарвлення кузова. Пробуйте інші. І одного разу ви виробите саме ту схему, яка буде максимально вдалою. Не виключено, що з часом у вас виробиться власна схема. Набирайтеся досвіду, адже чим більше досвіду, тим вище виявиться рівень,